טיולי ג'יפים

חוות האושר קצרין, גדות


 


 


 


052-5727772

טיולי ג'יפים בכל רחבי הרמה

טיולי הג'יפים של "חוות האושר" יוצאים מהחווה אל כל שטח הרמה, מבריכת המשושים ועד נחל זויתן, מהתצפיות השונות על הכנרת ועד לצפון רמת הגולן. במהלך הסיור עוצרים בשטח, נהנים מתצפית על הנוף והסברים של המדריך ונהנים מנהיגת שטח שמפגישה אתכם עם הנוף והטבע שמשתנה בכל עונה.

הסיורים מתאימים למשפחות, לזוגות ולקבוצות מאורגנות ונפרשים על פני שעה עד ליממה שלמה. כל סיור  נבחר ומותאם באופן מיוחד לקבוצה ונמשך על פני זמן שמתאים ללוח הזמנים של הקבוצה, לתקציב ולכל דרישה אחרת.

קבוצות יכולות לשלב לצד טיול הג'יפים גם פעילות רכיבה על סוסים ברחבי הרמה, כאשר מחצית מהקבוצה יוצאת בטיול ג'יפים, המחצית השנייה נהנית מרכיבה על הסוסים של "חוות האושר" וכששתי הקבוצות נפגשות בשטח, מחליפים ויוצאים לחוויה נוספת.

טיולי הג'יפים שלנו מתקיימים על גבי רכבי שטח מתקדמים ומטופלים היטב. צוות החווה דואג לשמירה על תקינות הג'יפים ועמידתם בכל הסטנדרטים הדרושים לפי משרד התחבורה. הנסיעה בג'יפים נעשית עם מדריך מקצועי ולאחר הדרכה שמתבצעת לפני היציאה אל הטיול.

את חוויית הג'יפים ניתן לשלב עם פיקניק או ארוחה בטבע, ביקור באחת האטרקציות הנוספות ברמת הגולן, טיולי רכיבה על סוסים ומגוון רחב של חוויות נוספות. אנחנו כאן כדי לבנות עבורכם פעילות מהנה, המותאמת אישית לאופי הקבוצה, גיל המשתתפים, לוח הזמנים וכל גורם אחר. 

לקוחות ממליצים
היינו בטיול רכיבה פרטי על סוסים. אושר קיבל אותנו בחום ובאדיבות. ההדרכה היתה טובה, מסורה, אחראית ומקצועית, והכל באווירה טובה ונעימה. נשמח לחזור (:
אוריה
היינו בטיולי גם בקצרין וגם עכשיו במצפה גדות,
פשוט כיף!
יריב
הפתעה נעימה בחוות קצרין, טיול כיף,
נחזור בקיץ (:
אברהם
חיגו אלינו