בית הספר לרכיבה

חוות האושר קצרין, גדות


 


052-5727772

הקשר המיוחד שנוצר בין הילד, הסוס והמדריך הופך לחלק מהיתרון של הפעילות ומספק לילד הזדמנות להתפתח ולהתקדם מבחינה נפשית ופיזית ולמצוא את הכלים לבטא את עצמו, לתאר את הקשיים שלו ולמצוא בעצמו פתרונות לבעיה.
סיפורי הצלחה מרגשים

מדריכי החווה המנוסים מלווים את הילדים במהלך שיעורי הרכיבה הטיפולית והופכים גם הם לחלק מהעניין. אל החווה מגיעים בכל יום ילדים בעלי בעיות מוטוריות בדרגות שונות, ילדים בעלי הפרעות קשב וריכוז, ילדים שעברו טראומות וחוויות קשות וילדים בעלי קשיים שונים אחרים.

כולם מתקבלים כאן באהבה רבה, בסבלנות ובחיוך על ידי צוות המדריכים ועל ידי הסוסים הידידותיים של "חוות קצרין" וכך נוצרים סיפורי הצלחה מרגשים וקשרים מחבקים בין הילדים והצוות.

לצד היכולת להתפתח ולצמוח באמצעות שיעורי הרכיבה הטיפולית, לומדים הילדים להכיר בעל חיים שמעניק לא מעט אהבה ויכול להפוך לחבר קרוב. הקשר המיוחד בין הילדים ובין הסוסים שנמצאים בחווה מסייע לא פעם להתפתחות הילד ולהשתלבותו בבית הספר ובכל מסגרת אחרת.

הורים המעוניינים להתרשם מהחווה ומהצוות ולקבל מידע על רכיבה טיפולית ב"חוות האושר" מוזמנים ליצור איתנו קשר. נשמח לעזור ולענות על כל שאלה. 

לקוחות ממליצים
היינו בטיול רכיבה פרטי על סוסים. אושר קיבל אותנו בחום ובאדיבות. ההדרכה היתה טובה, מסורה, אחראית ומקצועית, והכל באווירה טובה ונעימה. נשמח לחזור (:
אוריה
היינו בטיולי גם בקצרין וגם עכשיו במצפה גדות,
פשוט כיף!
יריב
הפתעה נעימה בחוות קצרין, טיול כיף,
נחזור בקיץ (:
אברהם
חיגו אלינו